Sunday, December 18, 2011

sUrat dAri kEraJaAn~~~~

oh yeahhh...
i gOt my letter today..
this afternoon...
after i'm waitin' it for a long time -since dpt taun kem kat mane..-
and yey!
selepas dari pagi aku meng-0nline y0utube+facebOOk+twitter...
bla3..

mak aku da menjerit dari dapur..
''adek!!!!pegi kat aBg posmen tuh...die mnx signature.."

yess!
die laa aBg posmen y aku tunggu2...huhu..
and iloveyousomuch abg posmen!
sebab da berjaya hantar surat plkn tuh kat tangan aku nie..

tapi,
agak memalukan..apabila aku keluar dengan hanya memakai dress tido y berwarna pinkz+tight warna merah..
ewwwwwwwww...
malu!-tuh un lepas masok rumah laa-
mesti abg posmen tuh berfikir sejenak..
''untungla budak nie xmandi lgy,y aku nie da kena mandi pagi2 buta na g keje..hrmm"
atau...
"ish budak nie..senonoh!!"

adoii,aku da sure laa nama aku da tercemar!!
sob3..

tapi salah sendiri kan..:p
wat can i say??

oke topik lain..

ingat na g medical check up ary nie jugak..
semangat gilerr..
tapi xpelaa..
sok2 luse jelaa pergi..
hahahah..

cite pasal online tadi..
abes semue video anwar hadi+matluhfti aku tgk balik..
:)
and aku dpat la kenal vblogger y lain2..


hopefully,
aku xkan miss lagi video dyeorg lgy..
:)


No comments:

Post a Comment