Tuesday, December 13, 2011

Naruto ku syggg~~

senonoh tido!

naruto~~
oke...
nama di berikan oleh kakak kesayangan aku...
idayu sha'ari...
mmgla aku syg die..da die sowg je kkk aku ade..
first time dapat naruto nie...kecik lgy..
comel jeh die...:)
thankz to Nabila Rahman & Nabiha Rahman sbb bgy kucing kat aku...
yeah!aku ade kucing...
errr~~kne la jge leklok..
oh yeahh..
badan nye yg ke-OREN-an..
mata bulat yg bersinar2..(mcm mata tuan die laa)
NARUTO y keluar dari mulut mungil kakak aku..
oke! i accept..:0


then.....
malam y hening+damai+tenteram+lena d buai mimpi..
terdengar bunyi meow2..meow2..

"aish!ape kucing nie nak!!"aku cakap..

bruuttttt..
err~~~~
die boleh berak kat tepi bantal aku..
yuckkk!!
mau xmenjerit aku!!
lame jage die...:)
die gemookk..
chubby..
bulu die selembut sutera..

tiap kali aku balik dari seseri..:)
die akan berlari kat aku..:)
geser2 badan kat aku mnx d belai2..:)
 tapi tuh cite dulu...
skg..
:(
die da mati da...
die gemok mase die mati..
and sib baik die sempat tgk aku before mati..
sob2..
aku sayang gile kat naruto..

however..
die sempat berlakon laa!
puss in boots!
yeah!naruto fighting!

comel macam naruto..

gemokkkk!!

grrrrrrr~~~~
yeahh....this pages special for my lovely cat ever..
NARUTO SHIPUDEN~


love u ever naruto~~~:)
see you then...

No comments:

Post a Comment