Friday, December 30, 2011

:) perfect date ~~~

akhirnye setelah setahun...
huhuhu....
seronok kua dengan sweetheart semalam...
borak2 sal entah ape2...
gelak2 xtentu pasal...
sekeh2,siku2 tolak2 xbetol...
tarik menarik sebab  merajok...:P
kejar mengejar sebab terhilangkan diri..
masing2 sakit kaki sebab berjalan tanpa henti...!
**kononnya window shopping dekaq klcc..
:)

bersemangat gila aku kua pagi2 ...
[xla awal sangat,tuh pun sebab along anta sambil die nak g keje..]
naik pulak tren ets yang laju tuhhh...
fuhhh...mmg awal aku tercegat kat kl sentral..
sedangkan si dia baru sahaja selesai mandi...(T.T)
menunggu la aku kat situ sambil2 pandang org lalu lalang...
[untunglaa dapat cuci mata...hahah]
untunglaa jgakk ade mamat tuh ensem berdiri belakang aku...nasib xtegur..
kalau tak malu jehhhh =.="
gaya macam sweetheart laa...


tunggu punye tunggu..
finally si dia sampai berbaju hitam,bertali pinggang hijau,,
senang kate..mesty ade warna hijau...:P
xpe xkesah punnn...

after sedikit decision untuk ke mana...
kami decided ke klcc...[alaa,tempat feveret..]
and rutin yang biase..
teman si dia makan terlebih dahulu...
si dia memang sgt lapar...:)


selepas makan,kami bergerak ke TGV cinema..
huhu..
Alvin and  The Chipmunks 3 menjadi pilihan..:)
atoto...comey gituu...
tapi ticket lambat laa....
xpe2 kiteorg un memenatkan kaki memasing..:)

selesai sudah menonton wayang bersama..:)
tak tahu nak wat ape....=,="""

si dia berkata.."tak kan nak balik dah?setiap kali date mesti balik awal kan?hahah.."
aku un mendecided untuk stay lebih lame di situ...
lalu....
kami ke secret recipes....[take away sudahhhh]
dok tepi tangga lua klcc pun jadi jugakkk...:P
seronok!

kaki sakit2 sudahh..
and kami un nak balikk...
si dia anta sampai sgbulohh...:)[so sweet..]
and dia patah balik ke bank negara...penat uh...
however...
si dia kate xkesahh...

pictures yang sempat di rakam bersama :)

maaf la ye kami xensem dan x lawa macam kalian..:p

bbiledapatkualagiye?
saya sayang awak.. :)
upppssss,,,annoying???

lain kali xpayah baca dahh..nie blog saya...
maaf ye...



firstandlastdate2011..
:)
a big smile!





No comments:

Post a Comment