Tuesday, December 27, 2011

25hb dec majlis kawin org...:)


:)
sorry la a little bit late nak post sal tajok di atas...
ahad yang lalu,first time pergi majlis orang kawin setelah beberape minggu pulang dari sekolah..
:)
heheheheheh...**baru nak rajin laa..
majlis kawin yang best dan meriah gile...
setelah dihiburkan oleh MC jemputan dan  1 set karaoke..
aiseymen rase sangap plak nak karok...:P
okeyhhhh..
patotla mlm sebelum nyee sausana kampung yang sunyi sepi pada waktu malam telah dikejut oleh
bunyi bunga api yang cantik  gilee macam bunga api tahun baru...:)
rupe2nyee...menantu org tuh kerja kerajaan..
hahahah..
then mak aku dah start berangan2..:P
okeyhhh...
aku kena cari la org kerja kerajaan...
:P
tapi laki aku tuh nak jadi NAVY...
okela kan??ade group pancaragam..
**elehhh mcm aku kawin ngn die jehhhh..
InsyaAlah,Aminnnn...

pas g rumah org tuh...**aku xtawu nama dia..
harap maaf..
kami berjalan kaki ke rumah pakcik Hadi..
yeahh! hari yang panas terik..huhu...
rumah kawin yang jaoh sangat..
huhu...tapi bestlaa sebab dapat jalan2 and kenal2 sikit orang kampung...
mak aku cakap....
"karang law aku xpergi...nty kenduri ko xde sape nak datang...."
aku pun....
"errrrr....ku ku ku ku ku...
:P


:)YA ALLAH AKU MEMOHON PADAMU AGAR  ENGKAU PANJANGKAN USIAKU SERTA MURAHKAN REZEKIKU,
ENGKAU PANJANGKANLAH JODOHKU DENGANNYA,
JADIKANLAH AKU SEORANG MUSLIMAH YANG SEJATI..

xsalahkanberdoayangterbaikuntukdirisendiri?
once more...
pls dun annoyed with me..:P


No comments:

Post a Comment