Thursday, June 13, 2013

statistik..
sepanjang 2 minggu aku kat uitm seri iskandar nie.. asyk dgr bende yg negative jeh xabes2...
mmg rasa down sgt2.. (T.T) sungguh sengal org2 yg y ckap tuh yea...
sungguh aku xtahan mendengar.. tolong la.. kan kena sound ngn aku.. hahah..
tp setelah membuat blog walking, alhamdullilah.. aku da dpt sedikit kekuatan tok troskan course nieyh..
n bsemangat nk dpt kn ANUGERAH NAIB CANSELOR.. hahah *insyaALLAH..*

Dan saya ingin membuat pengumuman bahawa cik Alifah baru sahaja tamat pengajian Diploma dalam bidang Statistik. Apa itu Statistik? You guys will know it after you enter to this course and you will definitely love it. Statistics is all about mathematics, rangkaan and estimation. Alhamdulillah saya berjaya menamatkan pengajian saya dengan  Anugerah Naib Chanselor. Ya Allah, rasa bersyukur sangat sebab last semester saya buat cincai sahaja. Time tue banyak cabaran yang berlaku yang menyebabkan saya hilang fokus untuk study  dan alhamdulillah dengan kuasa Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang dan Maha Sempurna telah memakbulkan doaku.Terima kasih saya ucapkan kepada ibu bapa serta family tercinta yang tidak pernah berputus asa untuk memberi sokongan, para lecturer yang memberi tunjuk ajar dari A sampai Z, roomates sekalian, kawan-kawan sekuliah, para staff UiTM Kelantan dan semua yang Alifah kenali sepanjang belajar di UiTM Kelantan. Perasaan ini sukar diungkapkan dan perasaan ini hanya dapat dirasakan oleh ex pelajar macam kami yang akan graduate tahun depan. Korang akan rasa this feelings bila korang nak graduate taw! 

 credit to : http://alifahmahiro.blogspot.com


insyaAllah i will do my best,,

xoxo,
athirah shaari

No comments:

Post a Comment