Thursday, January 24, 2013

handbouquet :)

jadi assalamualaikumm :)
heheh, sy baru je lepas setel kann hand bouquet kakak sy..
huhuhu agak busyy..
hantaran die satu pun xstart lgy..
hahahah..
xpe! insyaAllah,,sempatt..
i will fight!!!!
hahah mcm aku pulakk y nak kawin..
tp doe..
akak sendiri kowtt,
xkan la nak tgk die bersusah2 sorg2..
:'(
nty aku kawin die gak yang tolong kan??
hahah okeyhh handbouquet da siap! cantik! 
*bangga ngn kebolehan diri sendiri*
tp ade la gak akak sikit komen n gubahh ea laa kan die y nak pakai nty waktu nikahh bukan nye aku..
heheheh so bawah nieyh gmbaq die..




hurmm :) selesai satu..
pasnieyh nak settle kan pulakk gula2 tokk org y dtgg..n hantaran cokelat bgy pihak lelaki..huhu..
tp over all hantaran kakak mcm serah kan kat aku n percaya kat aku..huhu :) 
i'll grab that!

okeyhh nty ade story lgy aku posts :)
 salam sayang,



athirah :)

No comments:

Post a Comment