Sunday, March 18, 2012

saya berjaya tamatkan latihan!!!~~~~

SAYA,
wirawati NUR ATHIRAH BINTI SHA'ARI,
telah berjaya menamatkan latihan Program Latihan Khidmat Negara,
Kumpulan 1 Siri 9 Tahun 2012
di
Kem PLKN Sinaran Suria,Sungkai...



alhamdulillah....
tamat sudah latihan saya selame 77 hari tuhh...
i learn a many things there..
somethings that i use for my future...
orang kate plkn xbest...
korang xpergi...korang xrase....
memey la SANGAT-SANGAT pressure...
tapi..pressure2 pun ade reason dong...
sometimes kat sane ase nak balikk...
tapi bile dah balik ase nak g wat kumpulan 2!

however,aty nie...xnakkk..
xsanggup nak 'BURN'kan muka y semmgnyeew xberape nak putih nie....
okeyhhhh...
saya da jd itammm...
so wattt????

kat kem mmg ramai kawan...
anddd...
alhamdullillah...saya jage perangai saya...:)
my besfrenz ever (at plkn)

NAME: NUR SYAKILA BINTI MUHIDDIN..
die sangat2 lawak lorrr...
seronok kawan ngan die...
maaf...pic xdapat disertakan sebab my facebook had been hacked by someone..
WHAT THE H***..!
banyak gile activity kat sane...
seronok gile...
lagy seronok dari dok umah!-______________-
tapi wat mase nie kena dok umah laa [plakk...
cepat2la sambung blaja...
xsuka dok umah y langsung xde muafakat tuhh...
tapi...
better aku keja kan???
hahahahahahahah....
this blog will be my diary laaa...
tmpat luahan perasaan y sgt2 sakit hati nie!
tolonglaaaaaaa....
hrmmmmmm...
ok

eyh2...out of topic!
an amazing story bile kat plkn tuh...
macam2 perangai jumpe dong....:)
penat nak melayan dyeorg tuh semua....






saya rindu buah hati saya..
bile nak jumpa???????










No comments:

Post a Comment