Saturday, March 24, 2012

not bad laaa~~~

not bad laa kan sbb result punyer la teruk pun still dapat byk tawaran..
aiyaaaa~~~~**bkn niat tok mbangge diri**
tapi byk la swasta nyee..but ngn result aku y mcm tuh makne nyer??
mmg kena masok swasta la jawab nyee...
errrgghhhhh~~~~duet aku ???!!!
xsanggop ase nye bile nty tgah study kena byar mcm2 n and that time...aku xde duet...
gulppp mane aku nak amek??
seriau aku pk nieyh...
tolong laaaaaa aku...
and now aku dah konpius nak amek course ape tok mase dpan aku y xjamin berape cerah tuh...
:(
kenape laa??
aku menyesal skg?nape tak dulu??

***dah3,xgune cakap sekarang!***
PADAN LA MUKE!

dush!menyentap doe...
hahahah..but life must be go on...
wat can i do?wat should i do?
ape y aku nampak ade la universiti@kolej swasta shj...
kang xpasal2 aku masok kagumas amek culinary mcm ejat...huh..pastuh keja coolblog mcm die...
hahahah kate ikot jejak langkah..
xpun amek course bussiness then keja coolblog jgak mcm akak aku??
hrmmmmm idea y boleh d prtimbangan...hahahah...


dear honey,cmne nie???? 

No comments:

Post a Comment