Sunday, December 25, 2011

hahahh...terkantoi sudahhh~~~~

bukan nak cakap ape laa...
sepandai-pandai tupai melompat...
akhirnye jatoh ke tanah jua...
acececehhhh..
berperibahasa laa pulakkk ye...
:)

al kisah nye gini...
tapi minx izin ngan tuan punye badan..
bukan nak malu kan die..
cuma nak berkongsi cerita lucu...
(xberape lucu la sebenarnyee...)
seperti yang anda sedia maklum...

---------------> 
pic y bertitle "mysoulmate" tuh baru saje di letakkan di situ...:)
thats my sweetheart..:)
maaf la yea...
buah hati saya tuh xde laa ensem+kacak+comel+tampan sebagaimana kekasih kalian..
tapi ...-____-
die dah cukup ensem dahhh...
heheheh..suka tengok die senyum....

oke2...nak cite la nieyh...
sabaq2 lu naa..
oke...
my sweetheart tuh...(^-^)
kate die xde facebook...
tapi atas jasa baik Isma zulaikha y telah menjadi stalker terhebaq DOREXX..
aku un pergi dok stalk fb orang y ade la sikit2 name die...
Muhammad Anis Mahzuz B.Badrul Hisyam
-name mcm pompuan an???tapi die lelaki sejati okeyhh???-


:)
dengan bangga nyee aku tekan "che mahzuz"
alaa tuh sebab ade lives kat mane..."sg.besar"
and......
yesssss!!!i found it!
aku un bkak n stalk ape y patot+bace wall...
upe2ny...
ade fb lgy satu daa..
yang nie baru di buat...:)
aku un pk2 cm ne nak cari yea...
tup2...
ternampak la pulakk mutual friends dye...
heheheheh..
aku un dok la cari kat friends dak tuh...
aisyyyyhhh...
sudah terang lagy bersuluh...
:)
ade la pic die...
huhu..
tappi fb itu baru di buat pada march 2011..
makne nye...
dulu die xtipu laa..:)

and best nyeee..
status die ialah...
"in a relationship"
tapi ngan sape???
aku atao org len???
hrmmmmmm....think positive....think positive...
oke nie pic yang aku dok curi dalam facebook die laa...
syhhhhhhh...jgn bgy tawu yea....

geli doe tgk die dok main mata lembu tuhhhh...
tapi die nampak epy jehhhh...:)

dinner batch form 5 0711
aisey...
segak bergaya husband aku nieyh...




gitu laa cite nyee...
oke lain kali xmo tipu2 yeaa...
xpelaa aku xmarah pun  :)
sebab xde y mencurigakan...:)
btw...
we must trust our partner rite?
tapi bkn semua boleh percaye...


:)
tapisayapercayaawaklaa...



No comments:

Post a Comment