Friday, December 23, 2011

di sini bermulaaa~~~

oh yesss...entry ini sangat special for my girls..:)
semasa di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BUKIT RAHMAN PUTRA..:)
aku ade gengs...ye kott...named TRC..
THE RATU COMMUNITY...
dulu ade kat myspace laaa...
oh yea....rase nye idea ini di cadangkan oleh zana..



itu dia....Ratu Emo la konon nyewww....btw.
.she was rally fotogenik** bkn fotogedik yea....
seorang y sangat sempoi...dulu jalan ala2 gangster doe...sekarang ...fuhhh...ayu sikit laaaa....:P
seorang yg suka bercerita...:)
seorang yang sangat boleh di harap...:)
seorang yang....seksi mungkin??
ape lagy yea??
seorang yang boleh kongsi satu benda dgn aku...i means...rahsia kiteorglaa..
meh aku cite cikit sal die nie yea....
sebelum kenal zana nie..."bai mcm sombong jehh..." oke semua org cakap cmtuh klaw kite xkenal org tuhh...kan????start rapat ngn zana nie...bile yea??
xingat laa pulakk...
form 3 kot...same kelas kan...3 Azam -_____-
best kawan ngn die...
ramai kawan nieyh....senior junior senua ade..:P
sangat mudah bergaul...xkire girls or boys...
open minded maybe??
yang pasti....zana suke warne oren...-sbb die jeles ngn beg aku..-


oke the next is..
hrmmm nie lgy sorg...gila amek gmbaa....hahahah...
btw..mira nieyh seorang y baik :)...kottt...
oh yea lupe laa klaw x silap..mira nie Ratu Mafia..
kenapa die pilih tuh??
sebab die nak jadi gangster kottt...gangster jenis2 manje gituu** ewwwww
die nie un byk cakap...senang citer semue un byk cakap gak,,,
dush!ape lagy yea...?yg aku ingat mira nie kidal....kan????
selalu dtg umah die dulu sbelom pergi koko time ptg2..
terima kaseh auntie sebab selalu tumpangkan rumah dan sediakan makanan y sedap tok tgah ari kiteorg....:)
:)senang di bawa berbicara..suka wat lawak...**  ade ke??
kenal mira since form 1(satu kelas kate nyee)...(:
mira...mira...rindulaa...bile nak ketemu ya???
oke laaa kite tgalkan mira sebentar tok bersama ngn...





Ratu choc...:)
dahhh...mmg die giler choc pun...lagy2 cadbury...tapi die xsuke hazelnut or almond sbb die suke blackforest...sanggop tuh bagy aku kalau bkn blackforest...kenal die since form 1...
satu kelas...rapat ngn die un sebab..........adelahhhhh...:P
nad un sama...seorang y boleh dibawa berbincang...:) tapi suka pendam perasaan laa...:)
tapi xpe...:) pic tuh ngn adek die laaa...xde plakk pic die sorg2...
punyai seorang mama y sangat caring dan baikkk:)
terima kaseh auntie sebab selalu tumpangkan rumah and sediakan makanan y sedapp:)
nanti ade mase saya datang melawat auntie sekeluarga ye...
nad...nad...nanti ade mase terluang...kite gathering same2 ye...:P




:)
ada seorang y pendiam juga kdg2..:)
so die pilih Ratu Lollipop..
suke makan lollipop kott...
ada nie sgt pendiam sampai aku xtawu nak cakap ape sal ko nie...
tapi zana ade ingt kan aku sal skandal ko ngn Bala...
ekau ingat x??????
hahahahah...just kidding~~~~
diam2 ubi berisi oke???

yang pasti seronok giler klaw dpt gathering ngn dyeorg balik sebab dyeorg gile2 otaknyeww...
:)


TRC ade 5 org..
aku la y last tuh..
so aku nak jadi Ratu ice sbb aku suka gile2 gigit ice..
and maybe sebab kdg2 aku nie dingin sikit...
sape perasan???angkat tangan!!!!
hahah..wateve it is...
rindu gile nak jumpe dyeorg2 d atas ini dan membincangkan hal2 masing2 bersama2..:)


sape y tak ade dlm pic nie ???
ada...sebab die y amek kan pic nie kottt...
:)saje nak tulis sal lowg sebab kowg sgt bermakne**
zana:lenkalitemanakulagyyea..
mira:bilenakdgrcitemiraybest2tuh..?
nad:ntykiteblanjenadcokelatyea..
ada:konakape?lolipoppunbolehjgakkan?

Edd:plsjgnlupedyeorglgyandingtdyeorgsentiasesbbdyeorgyakantlgkobilekosusahnty..
i'm sorry for everything i did...
and sorry laa klaw xbest...
:) 
i just do my best for you all..

lots of love,<3
athirah sha'ari (:

No comments:

Post a Comment